Derde dag - Reisverslag uit Valencia, Spanje van Lies Bakel - WaarBenJij.nu Derde dag - Reisverslag uit Valencia, Spanje van Lies Bakel - WaarBenJij.nu

Derde dag

Door: Lies van Bakel

Blijf op de hoogte en volg Lies

22 April 2015 | Spanje, Valencia

Weer een dag voorbij, we beginnen er in te komen. 's Ochtends ontbijten we, maken we ons klaar en lopen we ongeveer 20 minuten naar ons werk. Vandaag was er vrij weinig te doen, omdat het vanmorgen een klein beetje regende. De baas was er ook niet om ons een ander klusje te geven dan het helpen van de vandaag afwezige toeristen, dus de eerste 2 uur van de dag waren vrij "uneventfull". Daarna mochten Fleur en ik met Ramón, een werknemer van solutionbike, mee naar een ander filiaal dichter bij het strand om daar ook weer fietsen te registreren. Het was fijn om weer iets te kunnen doen, maar helaas waren we al snel.weer klaar en zat er niks anders op dan buiten op de stoep te genieten van de zon, die godzijdank weer verschenen was. Tegen de tijd dat we terug waren bij het inmiddels vertrouwde winkeltje, was het tijd voor de siësta. Na weer te hebben geluncht in een typisch spaans tentje om de hoek van ons appartement (waar ik prongelijk inktvis bestelde, met tentakels en al) begonnen we om 5 uur weer te werken. De twee uur tot 7 gingen snel voorbij. We moesten dozen vol met fietsartikelen, zoals zadels en standaarden, uitpakken, tellen en daarna weer dichttapen. Op de dichtgetapte dozen moesten we, geen idee waarom, Deutschland schrijven. Voor we het wisten was het alweer tijd om te gaan. De rest van de avond hebben we besteed aan boodschappen doen en gezellig kletsen op het dakterras, in de zon natuurlijk.